Voltijdse of deeltijdse (80%) dossierbeheerder

 

Ons familiale accountantskantoor is gevestigd in Loppem en is op zoek naar een voltijdse of deeltijdse (80 %) dossierbeheerder met enkele jaren ervaring.

In ons kantoor bieden we een kwaliteitsvolle dienstverlening aan. Hier kunnen klanten terecht voor hulp en advies bij al hun vragen!

Wil jij hiervan deel uitmaken? Lees dan verder en solliciteer vandaag nog!

Jouw verantwoordelijkheden

Dossierbeheerder / Boekhouder

• Dankzij je eerste ervaring in een boekhoud- of accountantskantoor kan je je dossiers van A tot Y behandelen;
• Je bent de verantwoordelijke voor het inboeken van facturen, financieel en het opmaken van de BTW-aangifte;
• Daarnaast doe je ook algemene administratieve taken;
• Je bent de contactpersoon voor je klanten.

Jouw profiel

Dossierbeheerder / Boekhouder


• Je hebt een diploma Bachelor;
• Of je kunt terugblikken op een ervaring van minimaal 3 jaar in een boekhoud- of accountantskantoor;
• Je bent analytisch en gestructureerd en hebt een passie voor cijfers;
• Je bent discreet, sociaal en zelfstandig maar je werkt ook graag in team;
• Je bent toegankelijk en kan kwaliteitsvol communiceren, zowel schriftelijk als mondeling, zowel via mail, telefoon als rechtstreeks contact;
• Je bent stressbestendig en flexibel wanneer deadlines behaald moeten worden.


Ons aanbod


Dossierbeheeder / Boekhouder

• Je komt terecht in een vernieuwd en sterk geïnformatiseerd kantoor waar een familiale sfeer heerst;
• Dit kantoor is in volle groei. Hier worden je eigen inbreng en initiatief sterk gewaardeerd;
• In dit kantoor werk je met aangename werktijden;
• Je krijgt een goede ondersteuning zodat je snel zelfstandig aan je eigen dossiers kan beginnen;
• Hier krijg je een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met maaltijdcheques en een onkostenvergoeding.